Reünie

Op zaterdag 25 mei 2024 is van 15:00 tot 19:00 de grote reünie voor alle oud-leerlingen, oud-leerkrachten en oud-bestuursleden van de Van Oldenbarneveltschool. U kunt zich inschrijven via Kaartverkoop reünie 100 jaar VOS

Er is gelegenheid om herinneringen met elkaar op te halen, maar ook om een kijkje te nemen in de geschiedenis van de school van toen tot nu. Het archief gaat open en we nemen u terug in de tijd naar Vlieland en de jaarlijkse Sportdag.
En wat dacht u van de naschoolse activiteiten, zoals schaken en het koor. Kunt u het nog…?

Om alles goed voor te bereiden kunt u uw entreebewijs kopen tot en met 1 mei 2024.

Dus wacht niet langer en schrijf uzelf in en zegt het voort!

Locatie: Jagthuisstraat 14, Rotterdam
Datum: zaterdag 25 mei 2024
Tijd: 15:00 – 19:00
Voor: oud-leerlingen, oud-leerkrachten en oud-bestuursleden
Kaartverkoop reünie 100 jaar VOS

Gelieve bij uw achternaam (indien van toepassing) uw meisjesnaam in te vullen.
En als u uw laatste schooljaar kunt invullen bij de bestelnotities zijn we ook erg geholpen.