Mijn moeder, tante, oom, nicht, broertje, zusje en ik hebben op deze school gezeten. Dan had ik ook nog een geluk samen met mijn nicht Lucy in de klas te komen en wat was dat gezellig.

Als ik terugkijk op mijn tijd op de van Oldenbarneveltschool denk ik gelijk aan de sfeer in de klas. Onze klas was zo druk en speels dat leraren elk jaar weer zeiden dat ze de drukste klas van de school moesten lesgeven. Wat wij natuurlijk niet als iets negatiefs opvatten. Ook het vieren van verjaardagen was zeker een feest. Je mocht iemand kiezen waarmee je langs de klassen ging, waarbij deze keuze lastiger was dan de eindtoets.

Ook de kleine en grote pauze staan in mijn lange termijn geheugen. Het wel bekende spel politie en boef was ook bij ons populair, maar meestal ging een meerderheid van de klas voetballen.

Zo fijn om met iedereen weer samen te komen en herinneringen zoals deze te delen. Bedankt Oldenbarneveltschool voor deze geweldige acht jaar!

Luna Hage, Leerling 2009-2017