Van groep 2 naar groep 3 was voor mij een super leuk moment. Het was zo spannend dat ik er in de zomervakantie vaak aan heb gedacht. Hoe zal dat nou straks zijn als alle kinderen uit de verschillende klassen 2 samen komen? Het wordt anders in de klas, minder spelen en meer leren. Hoe ziet zo een dag er dan uit? Ben ik dan officieel veel groter? Zie ik de kinderen van mijn oude groep nog? Toen het moment aanbrak om naar school te gaan stond ik er helemaal klaar voor. In de klas zag ik de kinderen die ik al kende en stelde de juf zich voor. De eerste dag ging super snel, het was superleuk.

Aya, Leerling groep 3, zus van Safae

Mijn allerleukste moment op school was het schoolreisje naar de Efteling. Samen met de hele klas liepen wij naar een groot plein. Daar stonden alle grote bussen klaar. De bussen zagen er super vet uit, ze waren lang en hoog. Veel groter dan een stadsbus. Met de bus gingen wij naar de Efteling. Samen met mijn groepje hebben we veel gewandeld en naar leuke attracties geweest. Wat een gezellige leuke dag. Na de Efteling gingen we weer met de bus naar huis. Op het pleintje stond mama te wachten en vertelde ik over mijn leuke dag.

Safae, Leerling groep 1B, zus van Aya